Wednesday, May 2, 2012

بالاترین



هدف از نوشتن این پست، تقاضا برای بازگرداندن حساب کاربری من (Artemis55) که به ناحق بسته شده نیست. صرفاً جهت اطلاع به دوستان و کاربران دیگر می باشد که ممکن است دچار مشکلی مشابه شوند. و دیگر این که، به دلیل توجه نکردن بالاترین به ایمیل های ارسالی، شاید این پست باعث شود که از این طریق در مورد پرسش امنیتی که هرگز جوابی در پی نداشت، صرفاً رسیدگی شود.

دوستان، من حدوداً سه روز گذشته پستی را به بالاترین ارسال کردم که بعد از گذشت چند ساعت متوجه شدم تیتر مطلب ارسالی، بدون دخالت من، ویرایش شده و تغییر یافته است. همان وقت مسئله از طریق ایمیل با بالاترین در میان گذاشتم و چون احساس ناامنی حساب کاربری را داشتم، خواستم صرفاً پاسخ دهند که چگونه این امر امکان پذیر می شود. ولی متأسفانه جوابی دریافت نکردم. و پس از گذشت سه روز، بدون این که خلافی کنم، حساب کاربری ام بسته شد، و هنگام ورود با پیغام "ورود شما موفقیت‌آمیز نبود. حساب شما توسط سیستم اتوماتیک بالاترین یا مدیریت سایت، به دلیل استفاده از چند شناسه کاربری توسط یک کاربر بسته شده است" مواجه می شوم، این در حالی است که هرگز کاربری دیگری نداشتم. این بار هم ایمیلی ارسال کردم که مجدداً بی پاسخ ماند.

برای من مهم نیست که این حساب کاربری برگردانده شود. فقط مسئله این است که چطور شخص ثالثی به رمز کاربری دیگری دسترسی پیدا کرده و عمل ویرایش را انجام داده و بالاترین بی تفاوت به این مسئله، سوال من را بی جواب گذاشته. این امر می تواند امنیت کاربرها را به خطر اندازد. و مهم این که می تواند برای سایرین هم اتفاق بیفتد. از بالایار های محترم، در صورت اطلاع از این امر، درخواست دارم که فقط از طریق ایمیلی دلیل این مسئله را توضیح دهند.   

No comments:

Post a Comment