Monday, February 20, 2012

دکتر خزعلی، به خاطر آراء دوستانتان، اعتصاب غذای طولانی مدت خود را بشکنید


دکتر عزیز، چهل و سه روز اعتصاب غذایت در حالی گذشت که حصار همیشه همراه مأموران اطلاعات، به محض ورودت به بیمارستان طالقانی، شبانه خود را رساندند و در سرمای زمستان جسم رنجورت را باز هم منتقل کردند به جایی که متعلق به خودشان است. با آن حال وخیم، حتی تاب نیاوردند که یک شبانه روز را دور از حضور پررنگ و سهمگینشان سپری کنید.

ببین که چگونه از این جسم خسته و پژمرده ی حاصل از 43 روز اعتصاب غذا، واهمه دارند. بگذار این ترس در وجودشان بماند. بگذار با آن زندگی کنند، چرا که شایسته ی آنند. آنچنان پلشت زیسته اند که حتی هراس از گفت و قلم را سایه به سایه ی زندگی خود می بینند، ببین چه سان خوار گشته اند که اعتراض سکوت را نیز با سرکوب پاسخ می دهند. بمان و این وحشت را در وجودشان زنده نگه دار.

......

در تمام این مدت که دکتر مهدی خزعلی استوار بر موضع اعتصاب خود مانده، افراد شناخته شده ای درخواست شکستن این اعتصاب غذا را داشته اند که متأسفانه هیچ یک پاسخ مثبتی به دنبال نداشته است.

شاید دیگر دیر باشد، اما هنوز امیدوار هستیم تا به درخواست آنهایی که پتیشن شکستن این اعتصاب را که دیگر بیش از پیش خطرناک شده امضا می کنند، پاسخ دهند. افرادی که شناخته شده نیستند، اما دوست دارند بخواهند که افراد عدالت خواه بیش از این در کنارشان بمانند.

No comments:

Post a Comment