Thursday, October 18, 2012

افاضات جدید سردار نقدی



هر دم از این باغ بری می رسد

تازه تر از تازه تری می رسد


در حالی که تحریم های بین المللی کمر اقتصاد را هر روز بیش از پیش خُرد می کند و تدارم روند کاهش شدید ارزش بهای ريال در مقابل دلار، تعطیلی مراکز تولیدی و بیکاری های پی در پی، افزایش جمعیت گرسنگان، بگیر و ببندهای بی فایده و ساختن جو امنیتی در بازار ارز، جهش شدید نرخ طلا و سکه و ... این روزها جزئی از اخبار روزانه هستند، سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، افاضه فرمودند که «وضعیت فعلی ایران از محاصره ی شعب ابیطالب بدتر نیست، چرا که در آنجا حتی علف هم رویش نمی کرد.» این در حالی ست که رهبری پیش از این اعلام داشته بود که در شرایط «بدر وخیبر» به سر می بریم.

جناب نقدی، جناب رهبر که خود را رهبر کل کشورهای اسلامی دنیا می دانی، آقایان مسئولی که تنها به منافع و قدرت خود فکر می کنید، بهتر است کمی حیا کنید و حداقل دست از این اظهار نظرات احمقانه ی خود بردارید. در قرن بیست و یکم به سر می بریم، همه ی کشورهای دنیا روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند؛ بیش از سی سال  است که شما با بی لیاقتی و بی کفایتی های خود این مملکت را به عقب راندید، در هیچ زمینه ای پیش نرفته ایم، مگر در آمار اعدام، جنایت، اختلاس، فساد، فحشا، فقر، ویرانی و ... حالا با کمال رذالت مملکت امروز را با زمان محاصره ی شعب ابیطالب و بدر و خیبر مقایسه می کنید؟ چرا باید زمان حال ما با زمان صدر اسلام قیاس شود؟ مگر دنیا در آن قرن وامانده است که ما باید چنین وجه تشابهی را شاهد باشیم؟! کمی به خود آیید و دست از این عوام فریبی ها بردارید.

پی نوشت:

لازم به ذکر است سردار نقدی، چند روز گذشته نیز مدعی شد اقتصاد کشور رو به شکوفایی است و گفت به دلیل این که به سمت قله در حال حرکت هستیم باید سختی ها را نیز تحمل کنیم.

No comments:

Post a Comment