Tuesday, February 5, 2013

تقدیر ویژه ی احمدی نژاد از آقای شیخ ‌الاسلامی



جناب آقای احمدی نژاد در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، از وزیر مغزول «تعاون کار و رفاه اجتماعی» تقدیر ویژه به عمل آورده بدین شرح:

«فرهیخته ارجمند جناب آقای دکتر شیخ ‌الاسلامی

بیش از 27 سال است که افتخار آشنایی و برادری و همکاری با جنابعالی را دارم. بیش از سه سال و نیم ملت ایران و به ویژه جمعی از بهترین اقشار ملت ایران یعنی کارگران، بازنشستگان، بیمه‌ شدگان و تعاونی‌ های سراسر کشور از خدمات ارزشمند، صادقانه و بی ‌ادعای شما در سمت «وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی» بهره بردند. اینک که مجموعه فوق مظلومانه از تلاش ‌ها و دلسوزی‌ ها و زحمات هوشمندانه جنابعالی محروم گشته ‌اند از جانب ملت بزرگ ایران و اقشار فوق ‌الذکر صمیمانه از جنابعالی تشکر می کنم. شما بدون تردید یکی از رویش ‌های پرافتخار انقلاب اسلامی و نمونه بارز مدیریت پاک، مردمی و انقلابی هستید که بدون کوچکترین توقع وجود خویش را صرف خدمت به ملت بزرگ و اهداف متعالی او کرده‌ اید....»

بهتر است ایشان که به خوبی از فساد شدید مالی و رکود روزافزون اقتصاد کشور، فقر و فلاکت مملکت حاصل از بی کفایتی مدیریت دولت مهرورزشان واقفند دست از این شعارهای پوچ برداشته و بیش از این مردم را تحمیق نکنند. به ویژه از جانب بهترین اقشار ملت ایران یعنی کارگران، بازنشستگان، بیمه‌ شدگان و ... که هر روز بیش از روز پیش کمر زیر بار سنگین هزینه ها خم می کنند، تشکر لازم نیست. کارگرانی که با وجود زحمات بی دریغ سالیان سالشان حتی برای دریافت حقوق ناچیز بازنشستگی می باید دائماً دست به اعتراض، تجمع و اعتصاب غذا بزنند و هر بار دست خالی بازگردند. شرم آور است این گونه روضه خوانی هایتان. شما از طرف خود و تیم فاسد خود، سپاه و کل حاکمیت ولایت فقیهی تشکر کن که سال هاست تمام سرمایه ی مملکت را برای حفظ دیکتاتوری از آنِ خود و اطرافیانتان کرده اید.

لازم به ذکر است، آقای دکتر شیخ ‌الاسلامی، روز 15 بهمن سال 91 در جلسه ی مجلس که از سوی جناب احمدی نژاد برای دفاع از قاضی مرتضوی (که سال هاست به جنایات خود در سکوت و حمایت سردمداران مشغول است) متشنج شد، برکنار گشت. 

No comments:

Post a Comment