Thursday, January 10, 2013

جناب شهردار "قالیباف" به کجا چنین شتابان؟



آقای شهردار، آبادی ساختن بر ویرانه ها هنر نیست. گزارش شده بیمارستان روانی آزادی به دلیل قرار گرفتن در طرح بزرگراه شیخ فضل الله نوری باید تخریب می شد و جهت انتقال 120 بیمار بستری به مکانی مجهز، توافقی میان سرپرست بیمارستان با شهرداری منطقه ی 5 صورت گرفته بود که چند روز پیش به صورت ناگهانی شکسته شد. پیش از تجهیز مکان جدید، ساختمان به رغم حضور بیماران تخریب شد و پس از آن لودرهای شهرداری ساختمان جدید را که برای بستری کردن بیماران در نظر گرفته بودند نیز تخریب کردند. 


جناب قالیباف، شرمسار نیستید از این که حتی به بیماران رحم نمی کنید؟ در میان این بیماران جانبازانی نیز حضور دارند که روزی با هدف جلوگیری از ویرانی این خاک جان خود را کف دست نهادند تا امروز شاهد این منظر باشند.


آنقدر شتاب زده اید برای انجام پروژه هایی که بتواند تبلیغی برای انتخابات ریاست جمهوری باشد که به راحتی جان انسان ها را به هیچ می انگارید. خیابان ولیعصر به دلیل عملیات عمرانی مترو چند بار ریزش کرده است؟ وقتی جرثقیل روز 24 مرداد در اتوبان صدر از بالای پل بر اتومبیل های در حال عبور سقوط کرد شما کجا بودید؟ مشغول آذین بندی شهر و تدارک برای برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در شهری تعطیل که ساکنانش به اجبار حق تردد در خیابان ها را نداشتند؟ به جای کمک به افراد سانحه دیده چه کردید؟ نیروی انتظامی و لباس شخصی ها به جای تیم امدادرسانی به محل اعزام شدند تا از تهیه ی عکس و فیلم و خبررسانی توسط افراد جلوگیری شود. 

این اقدامات بسیارند. در این مملکت پروژه هایی هستند که سال ها از زمان آغازشان می گذرد و باز هم پس از اتمام اطمینانی به امنیتشان نیست. وای به حال پروژه های تبلیغاتی که به سرعت به اصطلاح اتمام می یابند. 

منبع عکس ها: شبکه ایران

3 comments:

  1. یکی هم که آیاداین میکنه شما دریارش چرت و پرت بگید مریض رو زمین نمیمونه

    ReplyDelete
  2. اتفاقاً پیش از این هم دیدیم که در این مملکت بیمار روی زمین نمونده! بهتره سری به اخبارهای نه چندان دور بزنید
    http://www.tabnak.ir/fa/news/161036

    کسی مشکلی با آبادانی و پیشرفت نداره، ولی به شرط اینکه با جان مردم بازی نشه. این که کسی بخواد به هر دلیلی پروژه های شهری رو با ایمنی بسیار پایین به اتمام برسونه اسمش خرابکاری و نادیده گرفتن حق زندگی شهروندان هست. بهتر اینه که آدم منطقی باشه و نگاه سطحی به مسائل نداشته باشه

    ReplyDelete
  3. Ba yeki be in badbakht bege boro ghalito bebaf.

    Shomaharo che be in karha?

    Ye zamani shahrdarha shardar boodand na pasebooni ke ba reshve khari o adam koshi be balablaha reside bood.

    ReplyDelete